Про режим роботи школи у 2017 -2018 навчальному році

Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи-гімназії, Робочого навчального плану школи на 2017-2018 навчальний рік, враховуючи рішення Ради школи-гімназії, протокол та з метою чіткої організації навчально-виховного процесу в 2017-2018 навчальному році,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити режим роботи школи з додатками:

Додаток 1. Структура навчального року

Додаток 2. Часовий режим роботи школи

Додаток 3. Тривалість уроків та розклад дзвінків

Додаток 4. Режим роботи педагогічного та обслуговуючого персоналу

Додаток 5. Пости чергових учнів по школі та режим чергування

Додаток 6. Режим провітрювання та вологого прибирання

Додаток 7. Порядок обліку та контролю за відвідуванням учнів школи

2. Зобов’язати всіх працівників школи неухильно дотримуватись вимог режиму.

3. Відвідування учнями виставок, музеїв, проведення екскурсій, подорожей тощо здійснюється тільки у відповідності до наказу директора школи.

4. Після завершення подорожей, екскурсій, відвідування виставок, музеїв, та інших позакласних заходів вчителю, що призначений наказом відповідальним за проведення такого заходу, по його завершенні інформувати директора школи.

6. Заступникам директора Білій С.І та Ляховецькій В.І. скласти графіки чергування учнів, адміністрації та вчителів школи до 01 вересня 2017 року.

7.Класоводам та класним керівникам забезпечити щотижневе проведення інформаційних хвилинок щопонеділка по закінченню останнього уроку в класі .

8.Вважати обов'язковим оприходування протягом 3 днів усіх фінансових та господарських надходжень, у тому числі й придбаних за рахунок батьківських та спонсорських коштів.

9.Категорично заборонити:

- відпускати учнів з уроків, в тому числі на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністрації школи;

- паління вчителів та учнів в школі та на території школи;

- допуск сторонніх осіб на уроки без дозволу адміністрації;

- перебування учнів та вчителів у верхньому одязі в навчальних кабінетах школи;

- проведення будь-яких торговельних операцій у приміщенні школи;

- проведення додаткових послуг не передбачених навчальним планом та мережею додаткових освітніх послуг – репетиторство. Додаткові освітні платні послуги здійснюються з дозволу дирекції школи у встановленому законодавством порядку;

- доступ будь-кого (крім господарських служб) до підвальних, наддахових та службових приміщень .

10. Внесення змін до класних журналів, а саме: зарахування та вибуття учнів вносить лише класний керівник за вказівкою директора школи. У разі помилкового або неправильного запису в журналах поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою.

11. Ведення щоденників вважати обов'язковим для кожного учня.

12.Класним керівником закріплюється за кожним учнем постійне робоче місце.

13.За збереження навчального кабінету та обладнання несе повну відповідальність (в тому числі і матеріальну) учитель, який працює в цьому приміщенні.

14.Відвідувачі школи (діти старших класів інших шкіл, батьки та сторонні особи) обов’язково реєструються при вході в школу у чергового у спеціальному журналі.

15.У разі виникнення надзвичайних ситуацій всім працівникам діяти у відповідності до плану дій під час надзвичайних ситуацій. Виклик відповідних служб здійснюється безкоштовно з будь- якого телефону школи.

16.Позакласні заходи проводяться за планом, затвердженим директором. Проведення всіх позакласних заходів дозволяється лише до 21-00 год.

17. В неділю, суботу та святкові дні школа не працює, допуску в приміщення закладу немає, за винятком проведення невідкладних робіт та заходів тільки за дозволом директора.

16. Організацію виконання даного наказу покласти на заступників директора школи та завгоспа школи відповідно до їх функціональних обовя’язків.

17. Секретарю школи забезпечити ознайомлення відповідальних осіб з наказом під розписку та розміщення наказу на сайті школи.

18. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи-гімназії В.В.Богацький

Додаток 1

Структура навчального року

2017- 2018 навчальний рік починається 1 вересня святом – День знань і закінчується не пізніше 1 липня.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – з 1 вересня по 28 грудня

ІІ семестр – з 15 січня по 25 травня

Закінчується навчальний рік проведенням державної підсумкової атестації випускників початкової, основної та старшої школи відповідно до вимог чинного законодавства України у терміни, визначені Міністерством освіти і науки України.

Додаток 2

Часовий режим роботи школи

1. Школа працює за 5-денним робочим тижнем.

2. Вхід учнів до школи розпочинається о 7.30 год.

3. Графіки роботи їдальні, медпункту затверджуються директором школи до 01.09.2017 р.

4. Батьківські збори, зібрання учнів проводяться лише при умові погодження графіків проведення з дирекцією школи.

5. Робота спортивних секцій в позаурочний час проводиться згідно розкладу.

6. В неділю та святкові дні школа не працює, допуску в приміщення закладу немає, за винятком проведення невідкладних робіт та заходів тільки за дозволом директора.

Додаток 3

Тривалість уроків та розклад дзвінків

Клас Урок Початок уроку Кінець уроку Тривалість перерв
1 35 хвилин
1 08 год 30 хв 09 год 05 хв 20 хв
2 09 год 25 хв 10 год 00 хв 30 хв
Сніданок
3 10 год 30 хв 11 год 05 хв 30 хв
4 11 год 35 хв 12 год 10 хв 20 хв
Обід
5 12 год 30 хв 13 год 05 хв
2-4 40 хвилин
1 08 год 30 хв 09 год 10 хв 15 хв
2 09 год 25 хв 10 год 05 хв 25 хв
Сніданок
3 10 год 30 хв 11 год 10 хв 25 хв
4 11 год 35 хв 12 год 15 хв 15 хв
Обід
5 12 год 30 хв 13 год 10 хв
5-11 45 хвилин
1 08 год 30 хв 09 год 15 хв 10 хв
2 09 год 25 хв 10 год 10 хв 20 хв
3 10 год 30 хв 11 год 15 хв 10 хв
411 год 35 хв12 год 10 хв20 хв
Обід
5 12 год 30 хв 13 год 15 хв 10 хв
6 13 год 25 хв 14 год 10 хв 5 хв
7 14 год 15 хв 15 год 00 хв

Підвечірок для груп продовженого дня : 15.40 – 16.00

Дзвінки по школі подає чергова прибиральниця.

Додаток 4

Режим роботи педагогічного та обслуговуючого персоналу

1. Встановити час початку робочого дня для нижченазваних категорій працівників школи:

- чергового адміністратора школи – 8 год.00хв;

- для чергових учителів – 8 год.00хв.

- для педагогічних працівників за 15 хвилин до початку уроку;

– для обслуговуючого персоналу о 8 - 00, для чергового працівника о 7.30.

2. Встановити час роботи працівників школи:

Директор 8 год 00 хв – 16 год 00 хв

Заступники директора 8 год 00 хв – 16 год 00 хв

Педагог –організатор 8 год 00 хв – 15 год 52 хв (обід 12.30- 13.10)

Практичний психолог - 8 год 00 хв – 16 год 40 хв (обід 12.30-13.10)

Лаборант 8 год 15 хв – 12 год 15 хв

Медсестра 8 год 00 хв – 16 год 40хв (обід 12.30-13.10)

Секретар – друкарка 8 год 30 хв – 12 год 30 хв

Завгосп 8 год 00 хв – 16 год 40 хв (обід 12 30.- 13.10)

Кухар 1 7 год 00 хв – 16 год 36 хв

Комірник 7 год 00 хв – 15 год 00 хв

Сторож 20 год 00 хв – 4 год 00 хв

Прибиральниці 8 год 00 хв – 17 год 00 хв (обід 12.00-13.00)

Прибиральниця кухні 9 год 00хв.- 15 год.00хв.

Чергова прибиральниця 7 год 00 хв – 13 год 00 хв

13 год.00 хв. – 19 год. 00 хв.

Робітник 8 год 00 хв – 16 год 40 хв (обід 12.30-13.10)

Кочегар 8 год 00 хв – 16 год 40 хв (обід 12.30-13.10)

В період опалювального сезону за окремим графіком

Водій 7.00 год – 11.00 год

14.00 год – 18.00 год

В канікулярний період 8 год 00 хв – 16 год 40 хв (обід 12.30-13.10)

Робочий час технічних працівників, що працюють на неповну тарифну ставку визначається пропорційно до тарифної ставки.

3.Вважати основною вимогою до всіх працівників школи розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з оголошеннями, розмішеними на загальношкільному стенді.

4.Чергування в школі в нічний час здійснюється сторожами за спеціально затвердженим графіком. В нічний час перебування в школі учнів, педагогічного та обслуговуючого персоналу заборонено.

Додаток 5

Пости чергових учнів по школі та режим чергування

1. Пости чергових:

Пост № 1– вестибюль школи.

Пост № 2 – блок початкових класів І поверх.

Пост № 3 – їдальня І поверх.

Пост № 4 – кабінет інформатики – кабінет директора І поверх.

Пост № 5 – блок початкових класів ІІ поверх.

Пост № 6 – спортивний зал – кабінет основ здоров’я ІІ поверх.

Пост № 7 – кабінет основ здоров’я – 10 –А клас ІІ поверх.

Пост №8 – кабінет хімії – актова зала ІІ поверх.

Пост №9 – бібліотека – кабінет світової літератури ІІІ поверх.

Пост №10 – кабінет світової літератури – кабінет математики ІІІ поверх.

Пост №11 – кабінет фізики – кабінет англійської мови ІІІ поверх.

2. Графік чергування учнів, учителів та адміністрації школи затверджується директором школи до 01.09.2017

3. Всі чергові учні, вчителі та черговий адміністратор зобов’язані мати бейжики з зазначенням функціональних обов’язків «черговий учень», а для вчителів та чергового адміністратора з зазначенням прізвища, ім’я та по батькові.

4. Черговий клас спільно з класним керівником чергового класу проводить лінійку чергових учнів.

5. На лінійці присутні чергові вчителі школи.

6. Передача чергування одним класом іншому проводиться в п’ятницю після останнього уроку на шкільній лінійці між черговими класами.

7. Черговий клас випускає газету «Голос чергового» в п’ятницю.

Додаток 6

Режим провітрювання та вологого прибирання

1. Встановити, що обов’язкове щоденне вологе прибирання класних приміщень, де навчаються учні 1-7 класів, здійснюється прибиральницями, а у 8-11 класах - учнями вищезазначених класів згідно графіків, складених класними керівниками по закінченню останнього уроку.

Додаток 7

Порядок обліку та контролю за відвідуванням учнів школи

1.Облік відсутніх учнів школи з зазначенням причини пропусків здійснюється класними керівниками до першого уроку.

2.Дані про відвідування учнями школи заносяться до книги обліку відвідування учнями школи.

3.В книгу обліку відвідування учнями школи також вносяться дані про запізнення учнів на уроки.

4.Класний керівник до закінчення уроків в своєму класі повинен звірити запис у книзі відвідування, відкоригувати дані про причини відсутності учнів в школі та засвідчити своїм підписом.

5.Черговий адміністратор здійснює щоденний аналіз інформації про відвідування учнями школи, ставить свій підпис, в разі потреби приймає оперативні заходи щодо стану відвідування та доводить інформацію про стан відвідування учнями школи на щотижневій нараді при директорі.

6.Книга обліку відвідування зберігається в кабінеті заступника директора з виховної роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 836

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.